2022年8月6日 星期六

財經日誌

     美股於6月中至8月初,市底偏強,應跌不跌,據聞與長年期債券孳息率見頂回落有關,利好增長股(以ARKK為代表)反彈。加息因素幅度仍取決於通膨,雖則油價回落,糧食價格回落,但美國CPI指數30%由房租構成(而非房價),所以下星期公布的CPI指數會否大幅下跌,版主不確定。

    最近1個月實戰倉回報不升反跌,公積金戶口回報則隨大市回升。連番操作有點失誤,最近一週稍提高股票倉位,買入軍工股及重新持有美滙指數基金,仍相對保守傾向。



7 則留言:

  1. 今年股市似乎大家都係損手嘅多......

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過以百份率計,以美股下跌年計算,今年小弟表現仍稍好過2018年。

      刪除
  2. 下週CPI要睇到有明顯回落,否則fed 9月好可能會加75個基點

    回覆刪除
    回覆
    1. 11月應該都開始放慢加息步伐,可能加到2023年第一季,之後保持係高位一段時間。

      刪除
  3. 今年餘下議息應該好大機會再加多1厘。

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月和11月2次議息,每次加半厘,今年餘下時間已經頗大機會最少加1厘

      刪除
  4. sell UUP, Buy APPLE, around 6.7% of portfolio
    overall stock position 38.4%

    回覆刪除