2022年9月11日 星期日

經濟領先指標

     Northrop Grumman日線圖收市價未創新高,但本週週線圖收市價率先創出歷史新高,版主以為下周應有力向上挑戰前新高價位497.2。版主記得有blogger前輩曾提及看股價圖宜用週線圖,可過濾雜音,剔除一日半天的市場擾攘訊號,有助判斷中短線趨勢。

    下一輪新牛市誕生,新一批領導股或許可從目前股價仍相對處於目前歷史新高位徘徊的板塊及個股中尋找,但選擇不多,寥若晨星,如目前的股王蘋果,Northrop Grumman,廢物處理股,部份公用/天然氣股。其它漏網之魚,歡迎大家提出。

    另外,一個具重要經濟榮景指標的The Conference Board編制的US. LEI 6-month growth rate(%, annualized)7月為-5%,出了warning signal,只要近月再跌>5%,recession signal 便有機發出。聯儲局短期內仍會較大幅度加息及加快量化緊縮。版主目前相對稍微審慎,大市後向可升可跌。Every swords has 2 sides.凡事皆有可能,保持平常心便可。



6 則留言:

  1. 講起市場領導股,我覺得Tesla有機過蘋果,Tesla相對強度都比蘋果高,近期亦明顯較強勢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎。Tesla的確強勢過蘋果,重上50週線上,蘋果仲未上番。Tesla有spaceX上太空同starlink,又真幾多賣點。

      刪除
    2. 我記得之前做DCF時, Tesla係少數implied growth重可以有accept空間既, 當然佢係超大beta, 配置上我會細D

      刪除
  2. 很不錯👍, 你監察list多數係大股 (S&P500)?

    回覆刪除