2020年9月26日 星期六

大市持續弱勢

 週結(2020年9月21-25日)

    9月3日YTD曾見8.2%後,組合回報最近遭受很大程度打擊,在漫長下跌浪中,偶爾出現一兩天的向上反彈假突破,組合曾沽出指數ETF,反彈時曾高追,第2天大市又大插,正如黃國英常提到的買完又斬,斬完又買,無限輪迴,極度消磨鬥志。他提到一動不如一靜,不過知易行難,心態才是股市長遠致勝的關鍵。

    今週版主減持傳統產業股至16%,增持科技股及買入納指100ETF。疫情於歐洲又再度惡化,科技股隨時又成為避風港。聯儲局自7月後沒有擴大資產負債表規模,可能是大市弱勢的原因。




10 則留言:

  1. 我覺得sector rotation很難把握,節奏攪不好就變成高買低沽

    回覆刪除
    回覆
    1. sector rotation被大戶牽著走,的確不易掌握。

      刪除
  2. 科網類版主為何不考慮Saas股? 有些都調整了不少

    回覆刪除
  3. 9月真係好難玩, 一係就日升日跌, 一係就上午升收市跌, 冇耐性或信心唔夠都會輸錢。十月仲慘, 大選加業績公怖期, 大家一切小心

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月份係唔易玩。昨天信報專欄阿米提及:「雖然整體大市在下滑,但造淡絕不如一般人所想般容易執行,對注碼及耐性均有相當高要求,大市將跌而未跌,短線弱勢博反彈仍然持續,就算如上周所言「一動不如一靜」,看着長線持倉價值猶如被凌遲,無論心理及金錢上均覺難受,同文畢兄以美國維珍尼亞大學和哈佛合作的心理學研究,講「一靜」之難,想必在股場上亦深有感受。」

      刪除
    2. 又或者可以咁睇, 如果有啲大型股票九月冇咩點跌過 ( < 5%), 我諗可以留意吓, so far 我見到有呢幾隻: LLY, CAT, LMT, TMO, AMT。經常調整策略係玩美股嘅一大要決, 唔可以只得一招

      刪除
    3. 買美股的確不可沿用一招。

      刪除
  4. 大選前,觀望態度
    最怕大選後,權力交接不順, 到時股市就更陰晴不定

    回覆刪除